HalmaStar Ekrano Nuotraukos Nr. 0001

Paskatino Liudas. Pagalvojau truputį. Bet nedaug. Ir nusprendžiau, kad reikia. Reikia papublikuoti dabartinį žaidimo progresą. Kai būsiu žymus ir turtingas, galėsiu pokštaudamas savo anūkams telepatofonu mestelt nuorodą, nuo ko viskas prasidėjo. Šie sakys:
– Na jooo! Čia tai užbuldozinai, seneli! O rimtai tais laikais keturmačių žaidų dar nebuvo!?

Taigi gaminu aš internetinę Halmą à la Kiniškas šaškes. Ir viskas šiuo metu atrodo maždaug šitaip:

HalmaStar Ekrano Nuotraukos Nr. 0001 - Madridas

Tie rožiniai tapetai – ne koks dizaino elementas, o išdėstymo tinklelis, prie kurio reiktų priderint visus puslapio elementus. Originalioj žaidimo versijoj žvaigždė yra tokia, kaip šitam paveikslėly (keturi rutuliukai sudaro žvaigždės kampo kraštą), bet mano žaidime teoriškai ji gali būti bet kokio dydžio.

HalmaStar Ekrano Nuotraukos Nr. 0001 - Vatikanas

Žaidimo lentų skaičius bus ribotas. Taigi:

  • Daugiau tikimybės prie lentos žaisti keliese, o ne dviese.
  • Sistema nesunaudos per daug serverio resursų.
  • Žaidėjai jausis esantys savame uždarame rate.

Šiuo metu užsiimu tik programavimu, o vėliau reiks pritaikyt kokį dizainą. Turiu tokią idėją, paklausyk! Kiekviena lenta bus kokioj nors planetoj, kurios vadinsis Europos sostinių vardais ir fone matysis tą sostinę identifikuojančių unikalių elementų: Brandenburgo vartai, Gedimino pilis, Eifelio bokštas, Temzės tiltas ir kt. Pavyzdžiui, aukščiau pavaizduotos lentos bus atitinkamai apipavidalintos kaip Madrido ir Vatikano planetos. Žaidėjai turės avatarus, vilkinčius tos pačios spalvos drabužius, kaip ir jų kamuoliukai. Avatarai stoviniuos planetos pakraščiuose. Taigi smagus loginis žaidimas įgis susitapatinimo su personažu savybę ir be to teiks miesto (ir šalies) identiteto informaciją. Vizijose dar matau puikią terpę į tam tikras planetas įmest užsakytą reklamą (afišos planetos mieste, spec. marškinėliai avatarams ar logotipai integruoti į svetainės foną).

Štai sukeverzojau tokį prototipą:

HalmaStar Ekrano Nuotraukos Nr. 0001 - Dizaino prototipas

Dar nenusprendžiau, ar geriau fotorealizmas, ar simbolizmas. Gal kas turi kokių idėjų? Gal kam įdomu dizainu užsiimt ir sukurt profesionalų žaidimo puslapio grafinį išdėstymą? O pats visas jėgas skirsiu veikimo stabilumui (su ir be Javascript), semantikos standartams, techniniam dizaino įgyvendinimui ir papildomoms savybėms.

3 thoughts on “HalmaStar Ekrano Nuotraukos Nr. 0001”

  1. Na dar ankstokai duot kam nors mėgint. Be Javascript turėtų būti naudotina už kelių valandų darbo, o su Javascript – priklauso nuo to, ar rasiu savo anksčiau parašytus kodo gabaliukus, ar reiks dar iš naujo burt. Bet iš esmės, dar kokią 30 val reiktų pasėdėt prie kodinimo, kad paleisčiau alfą versiją.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>